U gebruikt een oude browser!

Update uw browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
FAQ

In verband met de maatregelen m.b.t. het coronavirus is het op dit moment niet mogelijk om tickets te kopen voor Museum MORE en Kasteel Ruurlo. Lees meer over onze maatregelen op deze pagina.

Kies je ticketsoort

  • Selecteer je tickets
    Prijs
    Aantal
    Subtotaal
  • Volwassene incl. tentoonstellingstoeslag € 12,50 Tijdelijk stopgezet
    € 12,50
    Tijdelijk stopgezet
  • Jeugd, 6-12 jaar € 5,50 Tijdelijk stopgezet
    € 5,50
    Tijdelijk stopgezet
  • Kind, 0-5 jaar € 0,00 Tijdelijk stopgezet
    € 0,00
    Tijdelijk stopgezet
  • Combiticket volwassene € 26,00 Tijdelijk stopgezet
    € 26,00
    Tijdelijk stopgezet

    Het combiticket is drie dagen geldig bij beide locaties

  • Combiticket Jeugd € 9,00 Tijdelijk stopgezet
    € 9,00
    Tijdelijk stopgezet

    Kinderen t/m 18 jaar. Het combiticket is drie dagen geldig bij beide locaties

  • Subtotaal: € 0,00
  • Ik heb een kortingscode
    Uw (kortings-)code is niet geldig. Controleer uw code.

    Heeft u de code eerder ingevuld maar is de bestelling niet afgerond, dan is de code 15 minuten ongeldig. Probeer het na 15 minuten nogmaals.
    Kortingscode: - € 0,00
  • Totaalprijs

Veelgestelde vragen

  • Hoelang zijn de tickets geldig?

    Online tickets zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.

  • Kan ik als museumkaarthouder online een ticket bestellen?

    Nee, museumkaarthouders kunnen géén e-tickets bestellen. De Museumkaart is geldig met € 3,- toeslag. De Museumkaart moet u laten scannen aan onze balie waar u ook de toeslag afrekent. Dit houdt in dat u de toeslag vooraf niet online kan afrekenen.

  • Moet ik de tickets printen of kan ik ze laten scannen met mijn smartphone?

    U kunt met uw smartphone of tablet de tickets scannen bij de toegangspoortjes maar u kunt ze ook thuis printen.

  • Ik heb geen tickets ontvangen. Wat nu?

    Uw e-ticket ontvangt u normaal gesproken, per email, binnen enkele minuten na aankoop. Heeft u een uur na aankoop nog steeds geen ticket ontvangen, kijk dan eerst in de spam-box van uw email programma. E-tickets worden soms als spam gezien. Is het ticket ook daar niet aangekomen, neem dan contact op met info@museummore.nl voordat u naar het museum afreist. Het is voor onze medewerkers niet mogelijk om bij aankomst te controleren of u een e-ticket heeft, of dit ticket alsnog voor u af te drukken.

  • Kan ik mijn geld terug krijgen?

    Nee, aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.

  • Is een museumkaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de Museumkaart geldig én verkrijgbaar aan de kassa. Heeft u vragen over de Museumkaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de Museumkaart (0900-4040910). Alleen de fysieke museumkaart geeft u toegang tot het museum: een foto of kopie wordt niet geaccepteerd.

  • Is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig?

    Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig. Heeft u vragen over de VIP-kaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de BankGiro Loterij VIP-kaart (088 – 020 1030).

  • Is de Rembrandtkaart geldig?

    Nee, de Rembrandtkaart verleent geen toegang tot Museum MORE. De Museumkaart en de BankGiro Loterij VIP-kaart zijn wel geldig.

  • Kan ik online betalen voor een rondleiding?

    Nee, een rondleiding kunt u aan de kassa in het museum betalen en is aan te vragen via onze website.

Ticket support