Online tickets zijn 1 jaar geldig vanaf de aankoopdatum.
Nee, museumkaarthouders kunnen géén e-tickets bestellen. De Museumkaart is geldig met € 3,- toeslag. De Museumkaart moet u laten scannen aan onze balie waar u ook de toeslag afrekent. Dit houdt in dat u de toeslag vooraf niet online kan afrekenen.
U kunt met uw smartphone of tablet de tickets scannen bij de toegangspoortjes maar u kunt ze ook thuis printen.
Uw e-ticket ontvangt u normaal gesproken, per email, binnen enkele minuten na aankoop. Heeft u een uur na aankoop nog steeds geen ticket ontvangen, kijk dan eerst in de spam-box van uw email programma. E-tickets worden soms als spam gezien. Is het ticket ook daar niet aangekomen, neem dan contact op met info@museummore.nl voordat u naar het museum afreist. Het is voor onze medewerkers niet mogelijk om bij aankomst te controleren of u een e-ticket heeft, of dit ticket alsnog voor u af te drukken.
Nee, aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.
Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de Museumkaart geldig én verkrijgbaar aan de kassa. Heeft u vragen over de Museumkaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de Museumkaart (0900-4040910). Alleen de fysieke museumkaart geeft u toegang tot het museum: een foto of kopie wordt niet geaccepteerd.
Bij zowel Museum MORE in Gorssel als Kasteel Ruurlo, is de BankGiro Loterij VIP-kaart geldig. Heeft u vragen over de VIP-kaart of bent u hem verloren? Neem dan contact op met de klantenservice van de BankGiro Loterij VIP-kaart (088 – 020 1030).
Nee, de Rembrandtkaart verleent geen toegang tot Museum MORE. De Museumkaart en de BankGiro Loterij VIP-kaart zijn wel geldig.
Nee, een rondleiding kunt u aan de kassa in het museum betalen en is aan te vragen via onze website.